اضافه نمودن محتوای سه بعدی و DynaMesh در زیبراش

آموزش DynaMesh and Inserted Content در زیبراش

11

اضافه نمودن محتوای سه بعدی و DynaMesh
DynaMesh نه تنها با براش های مجسمه سازی کلاسیک کار می کند، بلکه در رابطه با اشکال سه بعدی که شما به مدل خود اضافه می کنید نیز کار می نماید.

اضافه نمودن محتوای سه بعدی و DynaMesh

DynaMesh نه تنها با براش های مجسمه سازی کلاسیک کار می کند، بلکه در رابطه با اشکال سه بعدی که شما به مدل خود اضافه می کنید نیز کار می نماید. این مشها میتوانند به مدل DynaMesh شما اضافه شوند تا شکل خود را رشد داده و یا کسر گردند تا سوراخ هایی بر روی شی اصلی ایجاد کنند .

برای اضافه کردن این اشکال جدید، می توانید از SubTools جهت عملیات Boolean (توضیح داده شده در بخش های دیگر) استفاده نمایید و یا به طور طبیعی از طریق براش های مختلف بهره برداری کنید. ZBrush شامل یک مجموعه بزرگ از براش هایی است که حاوی محتویات از پیش آماده شده و یا premade می باشد که با استفاده از براش های نوع Insert  (یا IMM) یا از طریق براش هایی مانند CurveTriFill یا Tube Curve این احجام را خلق نمایید

در هنگام استفاده از این براش ها فرآیند هایی باقی می ماند: شما محتویات خود را در جایی که نیاز دارید قرار داده اید، با استفاده از آن برای اصلاح موقعیت یا شکل را صورت دهید و سپس هندسه DynaMesh خود را به روز نمایید تا عمل اضافه یا تفریق بر روی حجم صورت پذیرد

برای مطالعه بیشتر در مورد چگونگی استفاده از این براش ها و همچنین نحوه ایجاد آنها به بخش Inset Mesh و IMM Brush ها مراجعه نمایید .

100%
عالی

به ما امتیاز ردهید

  • میزان رضایت از مقاله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 
 توجه ! محتوا آموزشی و مقالات این وب سایت برای افراد حرفه ای و نیمه حرفه ای طراحی و تدوین شده از این رو ، در صورتی که شما جز نوآموزان می باشید این وب سایت برای آموزش شما مفید نخواهد بود.
 
close-link