Remesh by Decimation چیست ؟

آموزش Remesh by Decimation در زیبراش

91

Remesh by Decimation چیست ؟
این تغییر دهنده باعث کاهش تعداد polygon ها بر روی شی با استفاده از پلاگین Decimation Master بدون از دست رفت جزییات شی می گردد .

Remesh by Decimation چیست ؟

این تغییر دهنده باعث کاهش تعداد polygon  ها بر روی شی با استفاده از پلاگین Decimation Master بدون از دست رفت جزییات شی می گردد .

پارامتر های این تغییر دهنده را می توانید در زیر دنبال نمایید :

Target Polygon count : تعیین کننده تعداد polygon  هایی می باشد که نرم افزار به صورت سه ضلعی نگه می دارد .

Use PolyPainting : در صورتی که شی دارای PolyPainting باشد Remesh by Decimation از اختلاف رنگ ایجاد شده PolyPainting استفاده می نماید جهت کم نمودن تعداد polygon ها .

PolyPainting weight : این گزینه تعیین می نماید Decimation Master به چه میزانی بر روی ناحیه PolyPainting اثر بگزارد .

Protect borders : وقتی این فرمان استفاده می گردد Decimation Master  سبب می شود که بر روی boundaries of the opening لبه ها باز اثر کم شوندگی صورت نپذیرد .

Keep UVs : باعث می گردد تا اثر Uvs بر روی شی ثابت گردد البته این موضوع سبب افزایش میزان محاسبات حین کم نمودن polygon  ها خواهد شد .

X, Y and Z Symmetry : باعث ایجاد تقارن بر روی اثر تغییر دهنده می گردد .

این مقاله از ویدئوهای ورکشاپ تخصصی حضوری زیبراش استاد گرانقدر مهدی بندری برگرفته شده است .

خانه زیبراش ایران بزرگترین دانشنامه رایگان زیبراش ایران
100%
عالی

به ما امتیاز دهید

  • میزان رضایت از مقاله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 
 توجه ! محتوا آموزشی و مقالات این وب سایت برای افراد حرفه ای و نیمه حرفه ای طراحی و تدوین شده از این رو ، در صورتی که شما جز نوآموزان می باشید این وب سایت برای آموزش شما مفید نخواهد بود.
 
close-link